“Saya Dimaklumkan Syamsul Memang Mahukan Saya..” Ramai Setuju Elly Suriaty Pilihan Syamsul Yang Tepat

Pelakon dan pengarah, Ellie Suriaty meluahkan rasa syukur dan terima kasihnya atas setiap komen positif yang diberikan penonton sejurus menonton babak Iakonannya menerusi filem epik fenomena, Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan.

Meski penglibatannya di dalam filem tersebut tidak lama, namun ramai yang menyifatkan penghayatan yang diberikan aktres ini cukup memberi kesan.

“Kenalah tonton, barulah boleh setuju atau tidak is beri impak atau sebaliknya.

“Alhamdulillah. Bagi saya selagi pengarah, penerbit dan produksi yang boleh menerima saya syukur.

“Says memang tahu, kemunculan saya hanya untuk dua babak. Malah saya diberitahu Syamsul Yusof memang mahukan saya untuk babak tersebut.

“Saya sendiri sukakan babak itu kerana ia membakar semangat audiens untuk keseluruhan perjalanan filem, insya-AIIah,” katanya.

Reaksi tersebut diberikan Ellie ketika ditemubual menerusi segmen Suria Petang di Suria FM baru-baru ini.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

Dia pada masa sama turut tumpang gembira atas kejayaan yang dilakar filem terbitan Studio Kembara itu.

“Penggambarannya sekitar tiga ke empat tahun lepas, sebelum pandmlk.

“Saya sedia faham filem ini mendukung satu watak yang besar, tokoh yang berilmu. Jadi agak sukar untuk direalisasikan.

“Saya tahu penerbit Ialui pelbagai cabaran untuk menghasilkan filem ini.

“Saya sangat seronok bila kutipannya pun berganda-ganda. Ini satu input positif kepada penggiat industri kreatif kita.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

“GiIa mana ramai yang penonoton, menghargai sosok pejuang tanah air,” katanya lagi.

Antara komen dari warganet :

“Memang best opening. Masa dia sumpah geng british tu. Terkedu”
“Kalau dalam lakonan saya minat dia.apa? watak pun menjadi..”
“Ellie ni pengarah juga bila dia berlakon dia faham kehendak pengarah. aka mudah baginya menuwal watak itu…meski 2 babak tapi impactnya amat besar”

“Lakonan tllie pun bagus..benar berkesan.. lannian”
“Betul.rasa macam nk bangun sekali bersmaa ellie masa dia lafazkan dialog tu.meremang.. Terbaik ellie suriati”
“Karekter ellie dim film ni mmg memberi kesan, awal2 sy dah menangls”

“Memang lakonan Ellie betul2 memberi kesan … awal2 dah terasa kehebatan filem in bila tengok gabungan Ellie dan Mubarak … Tahniah Ellie”
“Setuju Scene awal Ellie Suriati mg menaikkan semangat keseluruhan filem ini…”

“Tolak tepi urusan rumahtangga dye….. elly tetap one of the best actress dim malaysia ni”
“Aku geram sangat kat mat salleh tu bila dia kutvk org Melayu.. Tapi apa yg dikatakan oleh dia, memang betul.. Melayu mudah dibeli”

Terkini, filem berkenaan kini merekod kutipan RM47 juta dalam tempoh 11 hari, sekali gus memecah rekod filem Munaflk 2 yang mencatat kutipan RM48 juga dalam tempoh Iebih sebulan tayangan pada 2018.

Perkara tersebut turut dikongsikan Syamsul menerusi satu hantaran yang dimuat naiknya di Instagram.

Sumber : MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *